MEC Design Διαφημιστική :: κατασκευή ιστοσελίδων, διαφημιστικά φυλλάδια, βίντεο

FEW WORDS ABOUT US

Εμπιστευθείτε μας για την αξιοπιστία, την ποιότητα και τη συνέπεια που προσφέρουμε σε κάθε μας υπηρεσία.

Say HELLO


mecdesign on Facebook
Home » ONLINE MARKETING
A+ R A-

Marketing στο διαδίκτυο

E-mail Εκτύπωση PDF
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των μέσων επικοινωνίας (media)  στις μέρες μας, σε συνδυασμό με τη χαμηλή οικονομική ευχέρεια των καταναλωτών, επιβάλλουν στις επιχειρήσεις να διαθέτουν ηλετρκονική παρουσία στο διαδίκτυο, μια επαγγελματική ιστοσελίδα και συνεχή ενημέρωση σε θέματα σύγχρονου marketing.
Το διαδίκτυο άλλωστε είναι από τα δημοφιλέστερα μέσα στην Ελλάδα και το πιο αναπτυσσόμενο.

Για να ξεκινήσει μια μεγάλη ή μικρομεσαία επιχείρηση την εκμετάλλευση του διαδικτύου θα χρειαστεί ένα στρατηγικό πλάνο. Ένα τέτοιο πλάνο συνήθως διαρκεί ένα χρόνο και περιέχει εκτός από τη διάθεση του οικονομικού προϋπολογισμού και το χρόνο που θα σπαταλήσει ο ιδιοκτήτης (ή το αντίστοιχο τμήμα) της επιχείρησης.
Η κατασκευή της εταιρικής ιστοσελίδας είναι η βάση του Internet Marketing και πάνω της θα χτιστεί όλο το πλάνο. Μέσα από την ιστοσελίδα η επιχείρηση παρουσιάζει το προφίλ της, τα έργα της και τα προϊόντα / υπηρεσίες που προσφέρει.

Μια σύγχρονη ιστοσελίδα παραμένει χρήσιμη στην επιχείρηση για περίπου 5 χρόνια, δεχόμενη πάνω από 2.000 επισκέψεις ανά έτος. (Στατιστικό στοιχείο που προέκυψε από μ.ο. μετρήσεων ιστοσελίδων από τοπικές επιχειρήσεις τα τελευταία 5 χρόνια).

Η ιστοσελίδα καθημερινά έλκει νέους πελάτες ενημερώνοντάς τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, πληροφορεί το δυνητικό ή υπάρχον αγοραστικό κοινό για τα στοιχεία και το προφίλ της και ενημερώνει τους συνεργάτες με ανανεώσεις χρήσιμων άρθρων που αφορούν τόσο τις δραστηριότητες και τα προϊόντα της όσο και γενικότερα νέα του κλάδου.

Ακόμα, μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών με διαδραστικό περιεχόμενο και πέρα από ενημέρωση, να προσφέρει μια διέξοδο για χτίσιμο της εταιρικής ταυτότητας (branding).

Οι πηγές επισκεψιμότητας από όπου προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας είναι:

1.    Οι μηχανές αναζήτησης (Google Search, Yahoo! και bing)
2.    Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube κ.α.)
3.    Άλλες ιστοσελίδες (που έχουν γίνει αναφορές στην επιχείρηση είτε, από πελάτες είτε, από συνεργάτες)
4.    Η απευθείας είσοδος (από πελάτες που άκουσαν για την επιχείρηση εκτός internet, π.χ. Από διαφημιστικά φυλλάδια).
5.    Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι το πρώτο βήμα της ανάπτυξης του πλάνου.

Έτσι η ιστοσελίδα εμφανίζεται σε υψηλές θέσεις αποτελεσμάτων για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν τις δραστηριότητες της επιχείρησης.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα πρέπει να γίνει έρευνα στις επιθυμητές λέξεις -κλειδιά από την εταιρία που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα και να εφαρμόσει κατά την κατασκευή της κανόνες SEO.

Πηγή: Επαγγελματικό Βήμα, Τεύχος 197